Overlast van jongeren, dealen en intimidatie. Buurtbewoners ervaren overlast in hun wijk, maar gek genoeg zie ik dat in de politiecijfers niet terug. Ze melden de overlast namelijk niet: uit passiviteit, schroom, angst voor represailles of ‘omdat de politie toch niets doet’. Read More